HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Anda....

2013.03.13. 21:21 Gyöngyvirág xszemei

Andáról és rólam gyakran hitték, hogy testvérek vagyunk. Oké, van némi hasonlóság köztünk, de azért mégis csak én vagyok az idősebb, még ha csak két héttel is. :D

Anda delfin mániás. Mindenkinek kell legyen valami, amit nagyon szeret.
 Így, mikor tavaly szülinapja volt, gondoltam, meglepem valami delfines kütyüvel, ami egyedi, és mégis rám emlékezteti.

A delfinke elkészült, ment az agyalás, mi is legyen belőle, aztán Macsi távsegítségével elkészült a Tatyó! :)

anda.JPG

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr455133517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyukám Lánya 2013.03.14. 11:49:03

A meglepetés nagyon jóra sikerült sokáig fogok emlékezni arra a napra!:)

Gyöngyvirág xszemei 2013.03.14. 14:49:02

@Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd.
süti beállítások módosítása