HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Jajj, mit találtam... :D

2013.03.13. 19:21 Gyöngyvirág xszemei

Gondoltam, ha már kezembe akadt, megmutatom legelső munkámat, és leírom, hogy is ismerkedtem meg a keresztszemes hímzéssel.

Volt egy kolleganőm, akit nagyon megkedveltem. Mellettem dolgozott, nekünk kellett úgymond "betanítani". :)
Kedves, aranyos, csacsogó, 3 gyermekes anyuka, aki valami folytán alacsonyabb volt nálam, ami már művészet az én törpeségem után. Szóval, történt egy napon, hogy munka közben beszélgettünk, és említette, mi a hobbyja. Felkaptam a fejem, mert Mamikám rengeteget hímzett annak idején , de a hagyományos, kis lapos öltéssel készített terítőket, díszpárnákat.

Gwendoline (ez a nickneve) két nap múlva behozta ama csodát, amibe első látásra beleszerettem.
Akkor még nem gondoltam, hogy azt a képet én is megalkotom egy napon. A kép Nimue - Clare De Lune, bár én csak Nimue gombásként emlegetem.

Ámulva néztem az apró öltéseket, ami nagyon picurkának tűnt, el se tudtam képzelni, hogy csinálja. Néztem, néztem, forgattam, tátott szájjal bámultam. Elmesélte, hogy is készül, hány színből áll, miként fog neki egy-egy kép elkészítésének. Végül rávett, tanuljam meg én is, higgyem el, menni fog.
Összeültünk, mintákat nézegettünk, fonalakat számolgattunk, átváltottunk, anyagokkal szemezgettünk.

Kiderült, nem is volt az az anyag olyan apró öltésű, van annál sokkal kisebb is. :D Gwen szerint Aidával kellett volna kezdenem, de mivel én amolyan durr-bele-a-mélyvízbe típus vagyok, rögtön vászonra szerettem volna megtanulni. Első "készletemet" Ő intézte Juditéknál, azóta is ott szerzek be mindent, amire vágyom.

Elérkezett a nap, 2009. március 6., mikoron is belevágtunk a tanulásba. Első perctől fogva, ahogy a tűt a kezembe vettem, elkezdtem számolgatni a kockákat, öltéseket, rájöttem, EZ AZ, amire nekem szükségem van. Igaz, a kép nem lett tökéletes, így utólag számos hibát fedezek fel rajta, ha néha előkerül, jókat nevetek ügyetlenségemen. :D A gyümitál Rosace fonalból készült Hubert 28-as vászonra. A Rosace-ot azóta Vénuszra és DMC-re váltottam, a Hubert-szerelem viszont azóta is tart. Imádom a vásznakat, színeseket, natúrokat, csillogókat, 32-es, 36-os.. MMmmmm.....

Gwen aztán nem sokkal ezután felmondott. :( Nagyon sajnáltam, hogy elmegy, hiányzott.  Addigra azonban már elég "rutinos" öltögetőnek számítottam, így nem rohangáltam már Hozzá a buta kérdéseimmel. Biztatott, csináljam, tervezzek saját mintát, mesélt az RR-ről is, mutatott fórumokat, mintákat.

Szó ami szó, azt hiszem csak a legjobbakat kívánhatom Neki, nagyon sok sikert az Életben, és még azt, hogy KÖSZÖNÖM!!!!! :)))

img0661.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr655133291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása