HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Mini RR ismét

2013.03.13. 23:54 Gyöngyvirág xszemei

Mini RR-em következő bejegyzése Macsi meseszép oroszlános-zebrás-tigrises csodája.

Nagyon-nagyon tetszik ez a sorozat. Valami álom bökni is.  Mivel betűk nem voltak a pakkban, így átbeszéltük, legyen-e rajta nicknév, és ha igen, milyen legyen. Betűforma, szín, stb. Végül eljutottunk Eraka fűszeres kendőjének betűihez. Valami oknál fogva népszerű az a betűtípus, mert Noémivel együtt ugyanazt választottuk a madárkás mintához is.

Ahogy haladtam előre a rám eső résszel, Anyukám sűrűn látogatott meg. Vajon miért? Nem is értem. :D Anyu olyan, ha megtetszik Neki valami, rögtön rávágja: nekem is, én is akarok olyat. Szóval Neki nem elég, amit már eddig kapott, minden szépséget sajátjának akar tudni. Kapott már tőlem egy futó terítőt, amit akkor tesz fel az asztalra, ha vendége érkezik. Távozás után gyorsan el is teszi, mert félti a cicáktól, amit meg is értek. :)

Miután visszaküldtem Juditnak Macsi pakkját befejezésre, más dolgom nem volt, mint várni Noémi madárkáit.

macsi.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr135133722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása