HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Négy muskétás

2013.03.13. 19:58 Gyöngyvirág xszemei

Míg dolgoztam, jó kapcsolatba kerültem 1-2 kollegával. Joli volt az egyik, aki a terítőt kapta tőlem.

Azonban a "bérlősoron" zajlott az élet. Jókedv, nagy nevetések, bizalmas susmusok.... jellemezték egy-egy műszak idejét. Rozi, Móni és Anda nagyon jó barátaim lettek. Megszerettem Őket.

Lehet azért, mert közel egyidősek vagyunk, vagy azonos az érdeklődési körünk, nem is tudom.., de ez a 3 lányzó hiányzik. Maga a meló nem, de a nagy beszélgetések, a "menjünkkiegygyorscigire" felkiáltások, egymás ugratása: lassú a kezed édesem, tempósabban!, az éjféli vacsiszünet, a közös sütizések.. ezek mind, mind nem részei már az életemnek, ami kicsi szomorúsággal tölt el.

Azóta azért jártak nálam, megleptek egy búcsúajándékkal. Mielőtt eljöttem, én leptem meg Őket. Nem nagy valamik, apróságok, de Nekik mégis sokat jelent.

Szeretlek Benneteket, Lányok! És hamarosan itt a tavasz, és újra találkozunk!

fgfahfhafh.JPG

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr625133349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyukám Lánya 2013.03.14. 11:53:27

Tudod Gyöngyöm te is hiányzol nekünk:(

Gyöngyvirág xszemei 2013.03.14. 15:02:00

@Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj!
süti beállítások módosítása