HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Mini RR - az utolsó

2013.03.14. 01:05 Gyöngyvirág xszemei

Mini RR-ünk végére értem. Mivel csak négyen vagyunk, így könnyű. :)

Legutolsóként TNoémi kendője érkezett hozzám. A madárkák. Bár a minta ugyanaz, az anyag mégis más, így teljesen különböző összképe lesz a két kendőnek. Noémi 18-as rusztikus-márványos Aidát választott az én Hubert vásznammal szemben.

Parancsba kaptam, hogy "üljek" a kendőn, ne siessek vele, ne küldjem vissza azonnal Juditnak. Hát.. ez nekem nem igazán megy. Igyekeztem félrerakni, meg mást bökni, de csak nem bírtam a véremmel, és hamarabb végeztem az öltögetéssel, mint amire a két lány számított. Nos, ez van... Gyöngy ilyen. Lopja az atomot Paksról. Meg villámtűi vannak. És bérbe adja.

Ezt az RR-t is kivégeztem, vagyis én végeztem, másoknak hímeztem, nincs más dolgom, mint hátradőlve várni a saját csomagom hazaérkeztét. Meg néha noszogatni a Lányokat. :D

noémi.JPG

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr45133776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éva Baranyai 2013.03.14. 10:16:58

Gyönyörűek ezek a madárkák!

Gyöngyvirág xszemei 2013.03.14. 14:39:00

Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra.
süti beállítások módosítása