HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Barátság (Nagy RR 5.)

2013.03.13. 19:35 Gyöngyvirág xszemei

Előbbi posztomban említettem a fórumokat.

Az NLC-n regisztráltam először, ahol rengeteg lány gyűlt össze, a közös hobby hozta össze őket. Beszélgettek hímzésről, gyerekekről, főzésről, sütésről egyaránt. Ott ismertem meg valakit, aki nagyon közel került a szívemhez.

Eleinte privátban leveleztünk, később már telefonon csacsogtunk, skype-on vitattuk meg az élet nagy gondjait. Személyes találkozóban is volt részünk, ellátogattam Hozzájuk. :)

Ennek már  3 éve. Azóta sikerült találkoznunk még egyszer.  Két napot vendégeskedtem Náluk. :)
Macsikámnak két gyermeke van, a fia egyidős az enyémmel, meg egy kislánya, aki a világ legcukibb szöszkéje. Sokszor nem hagy minket beszélgetni, mert neki is mondanivalója van, de én nem bánom, annyira csípem a lányzót. :D

Szerettem volna, ha Macsi is részt vesz az RR-ben. Eleinte visszakozott, de később mégis csatlakozott a csapathoz a kávés képpel. Előbb volt benne, mint Szilvi, így Szilvi volt az, aki beleszeretett a mintába.

Időközben indult egy mini RR is, amiben Macsi szintén részt vesz. Abban egy meseszép szafaris képet választott.

Örülök, hogy együtt hímezhetek Vele, és két kép is lesz a házukban, melyen ott szerepel a nevem.

macsikendő.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr165133327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása