HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Mini RR

2013.03.13. 20:14 Gyöngyvirág xszemei

Tavaly tavasszal a futó Nagy RR mellett belevágtunk négyen egy mini RR-be.

Eleinte nehéz volt Macsit rábeszélni, hogy álljon be közénk, és indítson Ő is egy kendőt útjára. Végül aztán nagy örömömre mégis beadta a derekát. :) Nagyon remélem, hogy a jövőben még lesz szerencsém közösen hímezni Vele. Nagyon ügyes keze van, tud varrni is, ami nem utolsó dolog az én bénaságommal szemben.

Juditot, Kedvenc Boltosomat is sikerült rávennem erre. Sokan mondják rá, amolyan pokróc természete van, de én nagyon kedvelem. Őszinte, nyílt, olyan, aki mindig megmondja az ember szemébe, ha valami nem tetszik neki.

Negyedik tagunk TNoémi. Hát.... nem is tudom, mit írjak Róla. :) Imádom a csajszit. Mikor nevet, az olyan, mintha Saya-sant hallanám. Közel áll a szívemhez, a munkái csodaszépek. És ugyanolyan antiszerencsés, mint én. :D

Elsőnek Judit kendőjét vehettem a kezembe, ami ha hazaérkezik, újságpapír- és levéltartó lesz. Nagyon ötletes megoldás, gyakran csodálkozom, mi mindent lehet készíteni hobbynk segítségével.

Hamar elkészültem vele, haladós, pici minták.

judit.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr685133395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása