HTML

Gyöngyvirág xszemes csodái

Friss topikok

  • Martonné Buzás Mária: Sziasztok! Nem rég kezdtem én is X szemezni, nagyon bele szerettem.Azt szeretném megkérdezni, hogy... (2014.07.18. 10:18) Nagy RR 7.
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Oh, hát már nem zajlik az élet odabent? Hamarosan újra találkozunk, készülj! (2013.03.14. 15:02) Négy muskétás
  • Gyöngyvirág xszemei: @Anyukám Lánya: Boldog vagyok, Drága, hogy tetszett. :) Legyen benne sok-sok örömöd. (2013.03.14. 14:49) Anda....
  • Gyöngyvirág xszemei: Köszi, Évi! :) Szerelem volt első látásra. (2013.03.14. 14:39) Mini RR - az utolsó
  • Éva Baranyai: Ezt a virágot én is láttam már. Nagyon tetszik :D (2013.03.14. 10:18) Bannerke itthonra

Címkék

Archívum

Lányom és Louis

2013.03.14. 15:32 Gyöngyvirág xszemei

dikoooo.JPGVan egy 15 éves kamaszlányom. Átlagos tinédzser, a szokásos problémákkal. Mint minden lány ebben a korban, Ő is "rajong". Nincs is ezzel semmi gond, én is voltam fiatal, ennyi idős koromban "megvesztem" Gary Barlow-ért.

Dikó imádja a brit fiúbandát, a One Direction-t. Köztük leginkább Louis-t. Mivel ballag, és ősztől tandíjas suliba fog járni, így a végzős ajándék szerényke lesz. Nem nagy igényű lányka, nagyobb meglepetést nem is kaphatna, mint egy Louis-párnát, amit magával vihet.

Ügyködöm rajta, még van mit gyártsak neki bőven. Készülőben van egy egyedi ballagási tarisznya, egy szalag is a csokrára.

Lánykám időközben megtanult hímezni. Néha-néha csinálja, mostanában inkább rajzol, mert a művészeti suliba kellettek a portfóliók. Májusra megint kellenek. Nem maradhat Edward sem félkészen, csak rám fog várni annak befejezése is. :)

Alkotni szeretnék majd falra akasztható (nem is tudom minek nevezzem) tárolót, ahova majd a koleszban pakolhatja a vackait. Ehhez varrótudomány is kell majd, de távsegítséggel minden megoldható.

Úgyhogy nem unatkozom......... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag-xszemei.blog.hu/api/trackback/id/tr535134730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása